Mola Tesislerimiz 

         ÖZLEM DİYARBAKIR SEYAHAT
         Yolculuk Sırasında Mola Verdiğimiz Tesisler
 

        Seyahat sırasında mola verdiğimiz bazı dinlenme tesisleri ve telefonları aşağıdadır... 
        Bu tesisler titiz bir araştırmanın sonucu seçilmiş olup, siz sayın yolcularımızın tüm ihtiyaçlarını            karşılayacak şekilde donatılmışlardır...

        DİNLENME TESİSİTELEFON NUMARALARI
        BİRECİK MİRKELAM TESİSLERİ0 533 691 84 65
        POZANTI DOĞAN TESİSLERİ0 322 581 31 53
        Ş.KOÇHİSAR ŞANAL TESİSLERİ0 533 691 85 19
        BOLU KONAKOĞLU TESİSLERİ0 533 691 8415
        AKŞEHİR ÖZKAN TESİSLERİ0 332 817 73 33
        UŞAK KULA STR TESİSLERİ0 236 857 71 55
        ISPARTA BARAN TESİSLERİ0 332 541 47 90
        DENİZLİ ENDER TESİSLERİ0 258 848 10 55
        MALATYA ÇİFTLİK TESİSLERİ0 533 691 84 24
        MUCUR ÇAMLIBEL TESİSLERİ0 533 691 84 66
        GAZİPAŞA KAPLAN TESİSLERİ0 242 572 18 45
        GÜRÜN GÖLPINAR TESİSLERİ0 533 926 59 23
        TAŞUCU KUMKUYU TESİSLERİ0 324 525 87 45
        SİVRİHİSAR BAŞKENT MOLAPARK TESİSLERİ0 222 711 26 76
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>